Спеціальність: Філософія
Галузь знань 03 Гуманітарні науки
Спеціальність: 033 Філософія
9-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
Комунікативна філософія | 16 | – | 16 | 1:1 | Іспит |
Магістерський семінар | – | – | 32 | 0:2 | Контр. робота |
Обгрунтування наукового знання в німецькій класичній філософії | 22 | – | 11 | 1,4:0,7 | Іспит |
Постмодерністські тенденції у філософії та культурі | 16 | – | 16 | 1:1 | Залік |
Проблеми класичного та некласичного типів раціональності | 16 | – | 16 | 1:1 | Залік |
Соціальна філософія Ю.Габермаса | 16 | – | 16 | 1:1 | Іспит |
Урбаністика: від історії до дискурсу | 16 | – | 32 | 1:2 | Іспит |
Філософія громадянського суспільства: концепції, моделі і сучасні виклики | 14 | – | 16 | 0,9:1 | Іспит |
Філософія Івана Франка | 16 | – | 16 | 1:1 | Залік |
Філософія інформаційного суспільства | 16 | – | 16 | 1:1 | Залік |
Філософія цифрового суспільства | 16 | – | 16 | 1:1 | Залік |
Постідеалістичне ХІХ сторіччя як джерело новітньої західної філософії | 16 | – | 16 | 1:1 | Залік |
10-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
Ідентичність в сучасній історії ідей | 16 | – | 16 | 1:1 | Іспит |
Магістерський семінар | – | – | 16 | 0:1 | Залік |
Методика викладання філософських дисциплін у вищій школі | 16 | – | 16 | 1:1 | Іспит |
Основи аналітичної філософії | 16 | – | 16 | 1:1 | Залік |
Основні напрями філософії фемінізму | 16 | – | 32 | 1:2 | Залік |
Проблеми теоретичного знання у німецькій класичній філософії і сучасність | 22 | – | 11 | 1,4:0,7 | Іспит |
Управління проектами: освіта, культура, економіка, суспільство | 32 | – | 32 | 2:2 | Іспит |
Філософія сталого розвитку людства | 16 | – | 16 | 1:1 | Іспит |
Дисципліна на вибір 1:Методологія історико-філософських та соціогуманітарних досліджень Філософія М. Гайдеґґера |
16 | – | 16 | 1:1 | Залік |
11-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
Дисципліна на вибір 2:Візуальні студії: проблеми і перспективи Філософські проблеми природознавства |
18 | – | 18 | 1,1:1,1 | Залік |
Магістри-філософи здатні вирішувати інноваційні й дослідницькі задачі як в сфері філософії, так і гуманітаристики. Вони вміють аналізувати, творчо й критично мислити, ефективно використовують історико-філософську й соціокультурну спадщину для розв’язання актуальних дослідницьких питань, здатні навчати філософських дисциплін і комунікувати з представниками інших професійних груп, надають фахову оцінку соціально-економічних, політичних, культурних процесів у суспільстві й сприяють утвердженню демократичних цінностей в Україні. Магістри філософії можуть зокрема працювати в закладах вищої освіти, органах державного управління і місцевого самоврядування, засобах масової інформації, громадських організаціях, а також консультативно-дорадчих органах.
Навчальні матеріали для магістрантів
2021–2022 навчальний рік
І семестр
1 курс
Силабуси
Нормативні навчальні дисципліни
ЗК 1.1.01 Освітній менеджмент у вищій школі
ЗК 1.1.02 Іноземна мова за професійним спрямуванням
ПП 1.2.01 Комунікативна філософія
ПП 1.2.02 Філософія громадянського суспільства: концепції, моделі і сучасні виклики
ПП 1.2.07 Магістерський семінар
ПП 1.2.13 Філософія Івана Франка
Вибіркові навчальні дисципліни
ПП 2.1.2.1 Методологія сучасних історико-філософських та соціогуманітарних досліджень
ПП 2.1.2.3 Філософія цифрового суспільства
ПП 2.1.2.5 Постідеалістичне ХІХ століття як джерело новітньої західної філософії
2 курс
Вибіркові навчальні дисципліни
ПП 2.1.1.04 Феномен дозвілля в світовій філософії
ПП 2.1.1.07 Візуальні студії: проблеми й перспективи
Матеріали з практик і підсумкової атестації
ПП 1.2.03 Педагогічна (асистентська) практика
ПП 1.2.04 Виробнича (переддипломна) практика
ПП 1.2.06 Кваліфікаційна (магістерська) робота
ІІ семестр
1 курс
Силабуси
Нормативні навчальні дисципліни
ПП 1.2.08 Методика викладання філософських дисциплін у вищій школі
ПП 1.2.09 Урбаністика: від історії до дискурсу
ПП 1.2.10 Сучасна філософія та методологія науки
ПП 1.2.11 Управління проектами: освіта, культура, економіка, суспільство