Кваліфікаційні (магістерські) роботи здобувачів освіти 2021
Кваліфікаційні (магістерські) роботи здобувачів освіти денної форми навчання 2021
Бугрій-Шрамко Н.Л. Соціально-психологічні чинники культурної адаптації cтудентів-іноземців Ворона З.А. Емпатія як чинник схильності особи до консеквенціалістичного (утилітарного) підходу у прийнятті моральних рі
Грем Р.М. Особливості навчальної мотивації підлітків з різним рівнем тривожності
Задніпрянна А.М. Особливості емоційного вигорання осіб з різними кар’єрними орієнтаціями
Іваннікова М.В. Домашнє середовище як копінг-ресурс студентської молоді
Кирия К.І. Психологічні особливості осіб, схильних до неправдивості
Кобилаш М.С. Особливості Я-концепції осіб з різним рівнем схильності до прокрастинації
Лазарів О.В. Особливості ціннісних орієнтацій жінок з різними гендерними позиціями
Маєвська С.І. Особливості переживання самотності в осіб з різною часовою перспективою
Мороз О.С. Копінг-стратегії осіб з різними типами акцентуацій характеру
Оганісян А.С. Особливості копінг-стратегій осіб з різним рівнем особистісної зрілості
Прийма З.Б. Організаційні чинники балансу сфер роботи та особистого життя працівників
Прокощенко В.В. Психологічні особливості юнаків та юнок, що обирають престижні професії
Смолінська О.М. Особливості партнерських стосунків осіб з різним типом прив’язаності
Стасів С.Т. Особистісні особливості студентів з різним рівнем асертивності
Стрельніцька Г.К. Особливості ціннісних орієнтацій осіб, що палять
Тимофійова І.Р. Психологічна ресурсність осіб з різним рівнем суб’єктної активності
Ткач А.О. Особистісні особливості студентів з різним рівнем резилієнтності
Кваліфікаційні (магістерські) роботи здобувачів освіти заочної форми навчання 2021
Максимчук Я.С. Психологічні особливості підлітків з різним рівнем захопленості комп’ютерними іграми
Русанов О.Ю. Соціально-психологічні особливості курсантів військового коледжу, схильних до лідерства
Штойка Х.І. Психологічні особливості жінок з різним ставленням до вагітності