Політичний маркетинг і менеджмент
Тип: Нормативний
Кафедра: політології
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 16 | доцент Сліпецька Ю. М. | ФФІм-11 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 16 | ФФІм-11 | доцент Сліпецька Ю. М. |
Опис курсу
Навчальна дисципліна «Політичний менеджмент і маркетинг» присвячена проблематиці політичного ринку загалом та виборчих кампаній зокрема. Дисципліна розроблена як крос-дисциплінарна, зокрема на стику політології (політичних інститутів і процесів), психології та економіки. У вступній частині дисципліни заплановане ознайомлення студентів із призначенням і специфікою політичного менеджменту і маркетинг, а також із сутністю новітніх комунікативних технологій. Студенти повинні бути ознайомлені з сутністю, особливостями комунікативних стратегій спілкування з виборцями, техніками залучення електорату. В основній частині дисципліни увагу буде приділено проблематиці політичної реклами, брендингу ті іміджмейкерству політичних партій та кандидатів.
Метою вивчення нормативної дисципліни «Політичний маркетинг і менеджмент» є ознайомлення студентів із призначенням та специфікою маркетингу та менеджменту виборчих кампаній, а також із сутністю, різновидами іміджів кандидатів/партій, а також із новітніми комунікативними технологіями.
Рекомендована література
Основна література:
- Lees-Marshment J. Political Management The Dance of Government and Politics. Routledge, 2020.Режим доступу: https://www.routledge.com/Political-Management-The-Dance-of-Government-and-Politics/Lees-Marshment/p/book/9780367467043
- Lees-Marshment J, Conley B., Elder E., Pettitt R., Raynauld V., Turcotte A. Political Marketing: Principles and Applications Routledge, 2020.Режим доступу: https://www.routledge.com/Political-Marketing-Principles-and-Applications/Lees-Marshment-Conley-Elder-Pettitt-Raynauld-Turcotte/p/book/9780815353225
- Wilson H.T. Political management: Redefining the Public Sphere, De Gruyter, 2017. Режим доступу: https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/9783110854961/html
- Principles and functions of political management. January 2016. Journal of Process Management New Technologies 4(1):17-24. Режим доступу: DOI:10.5937/JPMNT1601017V
- Шведа Ю. Технологія виборчої кампанії. Основи електорального маркетингу та менеджменту: навчально-методичний посібник, ЛНУ, 2013, 340с.
- Шведа Ю. Вибори від А до Я: настільна книга менеджера виборчої кампанії. – Львів: Видавництво «Астролябія», 2015. – 384 с.
Додаткова література:
- Лісничий В. В. Сучасний виборчий PR / В. В. Лісничий. – К., 2004.
- Камуз А. Аналіз особливостей менеджменту виборчої кампанії в сучасних реаліях. -Державне будівництво. – № 1/2016
- Королько В. Г. Основи пабликрилейшнз: підручник для студентів вузів / В. Г. Корольков; С. Удовик. – М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000. – 528 с.
- Почепцов Г. Г. Іміджеологія: теорія і практика / Г. Г. Почепцов. – К., Адеф, 1998.
- Полторак В. А. Політичний маркетинг. – Дніпропетровськ, 2001.
- Бебик В. М. Політичний маркетинг і менеджмент. Підручник. – К.: МАУП, 1996. – 144 с.
- Сліпецька Ю. Електоральні партії: теоретико-методологічні засади та ідеологічне позиціювання на прикладі паоламентських виборів 2019 / Юлія Сліпецька, Микола Спересенко // Грані. – 2020. – № 4 (23). – С. 45-57.
- Сліпецька Ю. Зміна електоральних преференцій виборців під впливом політичної реклами під час президентської виборчої кампанії 2019 // Політичні партії і вибори: українські та світові практики: зб. ст. і тез за результатами четвертої міжнародної наукової конференції «Політичні партії і вибори: українські та світові практики» (пам’яті Юрія Романовича Шведи) від 9 листопада 2019 року / за ред. Анатолія Романюка і Віталія Литвина. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, – Вип. 4.– С. 114-124
- Сліпецька Ю. Теоретико-методологічні засади дослідження електорального менеджменту і маркетингу / Ю. Сліпецька // Тези звітної наукової конференції філософського факультету / Відп. за випуск Л. Рижак, О. Квас. – Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2020. – С. 121-123.
- Маніпулятивні технології в політичній рекламі (на прикладі президентської виборчої кампанії 2019)/ Ю. Сліпецька / Тези звітної наукової конференції філософського факультету / Відп. за випуск Л. Рижак, О. Квас. – Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2019.
- Сліпецька Ю. Електоральні партії: ідеологічне позиціювання парламентських партій в Україні // Грані. – 2018. – № 21 (12). – С. 5-15.
Інтернет-джерела:
- https://gspm.gwu.edu/political-management
- https://www.routledge.com/Routledge-Handbook-of-Political-Marketing/Lees-Marshment/p/book/9781138908765
Матеріали
Методичні рекомендації до курсу “Політичний маркетинг та менеджмент”