Всесвітня історія
Тип: Нормативний
Кафедра: теорії та історії культури
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 3 | Залік |
2 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 | 24 | доцент Король Н. М. | ФФК-11 |
2 | 24 | доцент Король Н. М. | ФФК-11 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 24 | ФФК-11 | доцент Король Н. М. |
2 | 24 | ФФК-11 | доцент Король Н. М. |
Опис курсу
Мета. Мета дисципліни полягає у вивченні та інтерпретації історичних фактів та суспільних явищ різних країн, регіонів та цивілізацій, аналізу спільних рис та відмінностей у їх історичному розвитку, з’ясуванні матеріальних та інтелектуальних досягнень та можливостей людства у минулому, сучасному і у перспективі майбутнього.
Завдання.
⦁ визначення понятійного апарату, принципів та методів дослідження історії, аналіз особливостей розвитку світового історичного процесу;
⦁ викладання та аналіз історичних подій минулого і сьогодення у контексті особливостей та характерних рис розвитку державно – політичних і конфесійно – культурних систем народів і країн;
⦁ відображення історичного досвіду державотворення, мислення і способу дій державних діячів, політиків, широкого загалу людей.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати:
⦁ визначальні методологічні принципи та методи наукових історичних досліджень;
⦁ періодизацію історії, схожість та відмінність у історичному розвитку народів різних періодів та епох;
⦁ принципи історичної організації та функціонування суспільства у політичній, економічній, соціальній та культурно – конфесіональній сферах життя ;
⦁ погляди фахівців на проблеми розвитку минулої і сучасної істрії.
вміти:
⦁ застосовувати методологічні принципи та методи наукового історичного дослідження;
⦁ класифікувати та аналізувати порівняльний аналіз щодо історичного розвитку держав, країн, етносів у політичній, економічній, соціокультурній сферах суспільного життя;
⦁ розрізніти різні політичні режими та їх конкретну політику;
⦁ визначати чинники суспільного реформування та пояснювати його необхідність і якісний стан;
⦁ орієнтуватися у тенденціях і особливостях сучасного, світового, історичного процесу. Проводити певні аналогії з історичним розвитком України;
⦁ визначати чинники виникнення та можливі шляхі вирішення глобальних проблем людства.
Рекомендована література
|