Психокорекція

Тип: Нормативний

Кафедра: психології

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
2Немає
34Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
216доцент Сазонова О. В.ФФП-11, ФФП-12
38доцент Сазонова О. В.ФФП-21, ФФП-22

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
214ФФП-11доцент Сазонова О. В.
ФФП-12доцент Сазонова О. В.
38ФФП-21доцент Сазонова О. В.
ФФП-22доцент Сазонова О. В.

Опис курсу

Метою даного курсу є закладання фундаменту психологічних знань, пов‘язаних з основними і найзагальнішими поняттями, проблемами, закономірностями та методами психокорекційної діяльності психолога.

Завдання курсу:

  1. ознайомити студентів з історією становлення психокорекції як науки, її суб’єкт, об’єкт та предмет;
  2. ознайомити з основними поняттями, принципами та закономірностями психокорекції;
  3. ознайомити студентів з основними принципами та правилами складання психокорекційних програм;
  4. ознайомити студентів з основними напрямками і видами психокорекційної роботи;
  5. ознайомити з методами психокорекційної роботи в різних напрямках психокорекційної роботи;
  6. ознайомити студентів з можливостями психотренінгової роботи.

В результаті вивчення курсу «Психокорекція» студент повинен

знати:

  1. основні принципи, правила та цілі психокорекційної роботи;
  2. основні види, принципи та правила складання психокорекційних програм;
  3. вимоги до особистості психолога, що здійснює психокорекційний вплив;
  4. особливості та специфіку індивідуальної та групової психокорекції;
  5. основні напрямки психокорекційної практики.

вміти:

  1. складати психокорекційні програми;
  2. користуватись теоретичною базою для складання і проведення психокорекційних заходів;
  3. на практиці застосовувати конкретні методи психокорекційної практики;
  4. оцінити ефективність психокорекційних заходів.

Рекомендована література

  1. Александров А.А. Психодиагностика и психокоррекция. – СПб.: Питер, 2008. – 384с.
  2. Бурлачук Л., Кочарян А. , Жидко М. Психотерапия: Учебник для вузов. 2-е изд., стереотип. — СПб.: Питер, 2007. — 480 с.
  3. Витакер Д.С. Группы как инструмент психологической помощи М.: Независимая фирма “Класс”, 2000. — 432 с.
  4. Глэддинг С. Психологическое консультирование, 4-е изд. – СПб.: Питер, 2002. – 736с.
  5. Елизаров А.Н. Основы индивидуального и семейного психологического консультирования: Учебное пособие. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: Изд-во “Ось-89”, 2007. – 352 с.
  6. Елизаров А.Н. Концепции и методы психологической помощи: Альфред Адлер, Карен Хорни, Карл Густав Юнг, Роберто Ассаджиоли: Учебное пособие. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: “Ось-89”, 2007. – 160 с.
  7. Елизаров А.Н. Психологическое консультирование семьи: Учебное пособие. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Изд-во “Ось-89”, 2005. – 400 с.
  8. Карабанова О.А. Психология семейных отношений и основы семейного консультирования: учебное пособие / О.А. Карабанова. – М.: Владос-Пресс, 2004. – 320 с.
  9. Кочюнас Р. Основы психологического консультирования М.: “Академический проект”, 1999. – 240 с.
  10. Кузікова С.Б. Основи психокорекції: Навч. посібник. – К.: Видавництво «Академвидав», 2012. – 320 с.
  11. Коттлер Дж., Браун Р. Психотерапевтическое консультирование. – СПб.: Питер, 2001. – 464 с.
  12. Лютова-Робертс Е. К. Тренинг начинающего консультанта: ведение доверительной беседы. — СПб.: Речь, 2007. — 307 с.
  13. Малкина-Пых И.Г. Техники гештальта и когнитивной терапии. – М.: Экмо, 2004. – 156с.
  14. Наказ МОЗ України від 15.04.2008 № 199 “Про затвердження Порядку застосування методів психологічного і психотерапевтичного впливу”. – К., 2008.
  15. Нельсон-Джоунс Р. Теория и практика консультирования. – СПб.: Питер, 200. – 464 с.
  16. Немов Р.С. Основы психологического консультирования: Учеб. для студ. педвузов. –– М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. – 394 с.
  17. Осипова А.А. Общая психокоррекция: Учебное пособие для студентов вузов. – М.: ТЦ “Сфера”, 2001. – 512с.
  18. Перлз Ф. Гештальтсеминары. – Институт общегуманитарных исследований, 1998. – 336с.
  19. Роджерс К. Консультирование и психотерапия — М.: Издательство Института психотерапии, 2006 . — 512 с.
  20. Рудестам К. Групповая психотерапия. Психокоррекционные группы: теория и практика: М.: Прогресс, 1990. — 368 с.
  21. Франкл В. Человек в поисках смысла. – М., 1990. – 372с.
  22. Фройд З. Вступ до психоаналізу. Лекції зі вступу до психоаналізу з новими висновками. – К.: Основи, 1998. – 709 с.
  23. Эллис А. Гуманистическая психотерапия. Рационально-эмоциональный подход / Пер. с англ. – СПб.: Изд-во Сова; М.: Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2002. – 272 с.
  24. Яценко Т.С. Психологічні основи групової психокорекції: Навч. Посібник. – К.: Либідь, 1996. – 264с.

Силабус:

Завантажити силабус