Культурна аналітика в медіа
Тип: Нормативний
Кафедра: теорії та історії культури
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 16 | доцент Дарморіз О. В. | ФФК-51м |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 16 | ФФК-51м | доцент Дарморіз О. В. |
Опис курсу
Дисципліна «Культурна аналітика в медіа» є нормативною дисципліною з спеціальності «культурологія» для освітньої програми «Культурологія» другого рівня вищої освіти, яка викладається в 1 семестрі в обсязі 3 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Метою вивчення нормативної дисципліни «Культурна аналітика в медіа» є ознайомити студентів з особливостями ведення аналітичної роботи, можливостями застосування культурної аналітики в сфері медіакультури та медіакомунікацій, принципами проведення аналітичних досліджень в культурі та використання даних для аналізу культурних подій, процесів, явищ, документів та джерел. Після закінчення курсу студент повинен:
володіти:
· Навиками збору, обробки, аналізу та систематизації інформації у сфері культури;
· Навиками сприйняття та аналізу текстів, прийомами ведення дискусії та полеміки, навиками публічного мовлення;
· Навиками критичного аналізу та оцінки сучасних наукових досягнень та результатів діяльності щодо вирішення дослідницьких та практичних завдань, зокрема в міждисциплінарних сферах;
· Навиками проведення аналітичних досліджень та написання критичних текстів.