Психологія ( для хімічного факультету)_014

Тип: На вибір ВУЗу

Кафедра: психології

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
44Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
416доцент Кліманська М. Б.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
432доцент Кліманська М. Б.

Опис курсу

Програмою курсу «Психологія» для студентів хімічного факультету передбачено розкриття широкого кола питань загальної психології: співвідношення об’єкта та предмета психології, завдань та методів сучасної науки, психічних процесів, психічних станів та властивостей, індивідуально-типологічних особливостей особистості, основ персонології та ін. з метою розкрити сутність психічних явищ, розширити  професійний світогляд в результаті ознайомлення з розвитком психології як науки, сформувати уміння та навички саморефлексії, а також свідомого самоконтролю та саморегуляції власних психічних станів та поведінки. Окрема увага під час викладання курсу приділяється вивченню вікових психологічних особливостей учнів середньої школи, особливостям планування, організації та проведення занять з застосуванням інтерактивних методів навчання.

Рекомендована література

  1. Гамезо М., Домашенко И. Атлас по психологии. – М.: Педагогическое общество России, 2001. – 276 с.
  2. Гиппенрейтер Ю.Б. Введение в общую психологию. – М.: Изд-во «Астрель»,- 2008. – 352 с.
  3. Психологія : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / [Т. Б. Партико, С. Л. Грабовська, А. О. Вовк та ін.] ; за заг. ред. Т. Б. Партико. – К. : Ін Юре, 2014. – 664 с.
  4. Психологія: Підручник / Ю.Л. Трофімов, В.В.Рибалка, П.А.Гончарук та ін.; за ред. Ю.Л.Трофімова. – К.: Либідь, 2003. – 560 с.
  5. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: науково-методичний посібник / О.І. Пометун, А.В. Пироженко ; ред. О.І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.
  6. Технології навчання дорослих / [упор. О. Главник, Г. Бевз]. – К. : Главник, 2006. – 128 с.

Додаткова література:

  1. Андреева Г.М. Социальная психология М.: Наука, 1994. – 325 с.
  2. Інтерактивні методи навчання : Навч. посібник / [П. Шевчук, П.Фенрих]. – Щецін : WSAP, 2005. – 170 с.
  3. Колесніченко Л. А., Борисенко Л. Л. Основи психології та педагогіки: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц.— К.: КНЕУ, 2002. — 157 с.
  4. КрайгГ. Психология развития. – СПб.: Питер, 2000. – 992 с.
  5. Немов Р. С. Психология. Кн. 1. – М.: ВЛАДОС, 1997. – 688 с.
  6. Майерс Д. Социальная психология. – СПб: Питер, 2000. – 454 с.
  7. Максименко С. Д., Соловієнко В. О. Загальна психологія: Навч. посібник. — К.: МАУП, 2000. — 256 с.
  8. Квинн В. Прикладная психология. – СПб.: Издательство «Питер», 2000. – 560 с.
  9. Психология личности: Словарь-справочник / Под ред. П. П. Горностая, Т. М. Титаренко. – К.: Рута, 2001. – 320 с.
  10. Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности: основные положения, исследования и применение. – СПб: Питер-Пресс, 1997. – 608 с.

 

Силабус:

Завантажити силабус