Методики і техніки інтерактивного навчання

Тип: На вибір ВУЗу

Кафедра: психології

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
43Залік

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
4доцент Чолій  С. М.

Опис курсу

Курс «Методики і техніки інтерактивного навчання» має прикладний характер, покликаний виробити у студентів вміння та навички використовувати інтерактивні методики в навчальних семінарах та тренінгах; розробляти програми тренінгових занять на психологічну тематику; підбирати адекватні інтерактивні методики до теми заняття та його учасників; проводити інтерактивні методики в групі, зазначені в змісті навчальних тем; керувати групою та контролювати роботу учасників семінару

Рекомендована література

Основна література:

  1. Інтерактивні методи навчання : Навч. посібник / [П. Шевчук, П.Фенрих]. – Щецін : WSAP, 2005. – 170 с.
  2. Карпенко Є. Основи психотренінгу : навч. посібник. – Дрогобич, 2015. – Режим доступу: https://dspace.lvduvs.edu.ua/bitstream/1234567890/2360/1/Карпенко%20Є.В.%

20основи%20психотренінгу.pdf

  1. Основи тренерської майстерності: [навч.-метод. посіб.]. / І.М.Матійків, А.І.Якимів, Т.Г.Черняк – Львів: Компанія «Манускрипт», 2012. – 392 с.
  2. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: науково-методичний посібник / О.І. Пометун, А.В. Пироженко ; ред. О.І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004. – 192 с.
  3. Технології навчання дорослих / [упор. О. Главник, Г. Бевз]. – К. : Главник, 2006. – 128 с.

Додаткова література:

  1. Кліманська М.Б., Чолій С.М. Активні методи оцінювання при викладанні психологічних дисциплін // Освіта регіону – № 5. – 2011. – С. 119–130.
  2. Педагогічна практика: підготовка та реалізація : навчальний посібник / Ред. Н.Ю. Бутенко. – К. : КНЕУ, 2005. – 184 с.
  3. Ситуационный анализ, или Анатомия кейс-метода / Ред. Ю.П. Сурмин.– К. : Центр инноваций и развития, 2002. – 286 с.
  4. Ситуаційна методика навчання: теорія і практика / [упор. О. Сидоренко, В. Чуба]. – К. : Центр інновацій та розвитку, 2001. – 256 с.

Силабус:

Завантажити силабус